Mleko w tubce

Zagęszczone MLEKO w tubce z Gostynia

O tak, chyba jeden z najsłodszych słodyczy całego dzieciństwa :). Przeznaczenie mleka zagęszczonego w tubce oczywiście jest takie, że powinno się je dodawać do kawy, ciast itp. Jednak w latach 90. było ono jednym z moich (i nie tylko) ulubionych rarytasów a tubka była męczona do samego końca i w końcu nadchodziła ta smutna chwila, gdy nie dało się wycisnąć już nic. To jedna z tych rzeczy, która smakuje tylko w swoim opakowaniu - czyli w tubce, nie wyobrażam sobie tego samego z papierowego kartonu. Może to ssanie tubki sprawia taką przyjemność, bo jest jakimś nawiązaniem do czasu niemowlęcego, gdy dzieci ssały sutki? Mój ulubiony smak to kakaowe mleczko, jednak śmietankowym czy karmelowym nigdy nie gardziłem i nie pogardziłbym teraz, zaraz.

Jakieś dwa miesiące temu kupiłem je znowu - po wielu latach, choć często miałem ochotę to zrobić widząc je w pobliskim sklepie. I co? smakuje nadal tak samo i tak samo uzależnia. Wróciło duszenie tubki do ostatniej kropli. Pochwaliłem się moim zakupem kilku znajomym osobom, które oczywiście odrzekły, że muszą kupić je też, że kochają mleczko od dzieciństwa. Jeżeli dawno nie jedliście to zapraszam do zakupu (chyba, że się odchudzacie), albo poproście mamę ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Paczka gier z Pegasusa

Krem do smarowania Snickers

Słodycze dawnych czasów